Реклама на авто. З ким потрібно погоджувати?

Реклама на транспорті має погоджуватися тільки з власником ТЗ (транспортний засіб) або ж з уповноваженою ним (наприклад довіреністю) особою. Отримання інших якихось дозволів чи погоджень, якихось документів не потрібно.

Проте є деякі вимоги, без дотримання яких рекламу не можна розміщувати на ТЗ. Це вимоги щодо безпеки і дотримання ПДР (правила дорожнього руху).

Законодавство забороняє розміщувати рекламу, яка:

– призводить до повторення чи імітації кольорографічних схем спецтранспорту та оперативних ТЗ;

– виконана шляхом нанесення світвоповертаючого матеріалу;

– відтворює звукові та(або) світлові сигнали;

– розміщується на стеклах авто, якщо матеріал з якого вона виготовлена не забезпечує безперешкодний огляд із салону.

Разом з тим, слід наголосити, що виборче законодавство забороняє розміщувати політичну рекламу як ззовні так і в середині транспортного засобу громадського користування. До їх числа віднесені також автомобілі таксі.

Дата публікації: 28.10.2014


Коментарі

Ваш відгук

Зверніть увагу: Коментарі модеруються, це може спричинити затримку їх публікації. Відправляти коментарі заново не слід.